Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enArmbruster, Bonnie B.; Lehr, Fran; Osborn, Jean
InstitutionDepartment of Education, Washington, DC.; Department of Health and Human Services, Washington, DC.; National Inst. for Literacy, Washington, DC.; National Inst. of Child Health and Human Development (NIH), Bethesda, MD.
TitelA Child Becomes a Reader: Kindergarten through Grade 3. Proven Ideas from Research for Parents. Second Edition.
Quelle(2003), (64 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
BeigabenTabellen
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterElementary Education; Reading; Reading Ability; Reading Comprehension; Reading Habits
AbstractThis booklet contains a short summary of what scientific research says about how children learn to read and write. It also discusses things you can do with your child at three different grade levels -- kindergarten, first grade, and second and third grades. These activities will help the child become a reader. In addition, this booklet contains a list of helpful terms and ideas for books to read and organizations to contact if you would like more help or information. (AMT)
AnmerkungenED Pubs, P.O. Box 1398, Jessup, MD 20794-1398. Tel: 877-433-7872 (Toll Free); Web site: http://nces.ed.gov.
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: